Skip to content

Zeljko Joksimovic – Nije ljubav stvar

Agustus 16, 2015

Више среће други пут
Кажеш ми то тако лако
Видим да нам не иде
А још како моло је

И ако одеш ти
Нешто твоје знај
Ту ће остати

Није љубав ствар
Да би ти не вратио
Гледај то сам само ја
Увек сам те волео

Није љубав ствар
Па да не знам шта ћу с њом
Желим ти све најбоље
Ова љубав само мој је бродолом

Није твоја љубав ствар
Да би ти не вратио
Гледај то сам само ја
Увек сам те волео

Није моја љубав ствар
Па да не знам шта ћу с њом
Желим ти све најбоље
То мој је бродолом

Иди само, само иди тамо
Лети, певај, срце другоме дај
Ал’ знај, да збогом није крај

Није моја љубав ствар
Па да не знам шта ћу с њом
Желим ти све најбоље
Ова љубав само мој је бродолом

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

