Skip to content

Shalisa – Million lights

Oktober 4, 2015

My winner for JESC this year…

Ik staar over het water
Ver bij jou vandaan
Hier schreven we toen samen
In het zand onze naam

En ik weet nog hoe je lachte
Hoe je keek en zachtjes zei

A million lights up in the sky
Shining for you
A million lights up in the sky
I know you’ll see them too

En ik weet echt wel beter
Dat ik zonder jou moet zijn
Maar ik kan je niet vergeten
Zelfs de afstand doet me pijn

De verbinding was net beter
Ik hoor nog net m’n naam
Een grens tussen ons tweeen
Je woont te ver van mij vandaan

En ik weet nog hoe je lachte
Hoe je keek en zachtjes zei

Ik wil alleen bij jou zijn
Oeh, oeh, oeh
Ik wil alleen bij jou zijn
Oeh, oeh, oeh

En ik weet nog hoe je lachte
Hoe je keek en zachtjes zei

A million lights up in the sky
Shining for you
A million lights up in the sky
I know you’ll see them too

En ik weet echt wel beter
Dat ik zonder jou moet zijn
Maar ik kan je niet vergeten
Zelfs de afstand doet me pijn

Oh-oh, oh-oh, oh-oh
In the sky for you
Oh-oh, oh-oh, oh-oh

En ik weet echt wel beter
Dat ik zonder jou moet zijn
Maar ik kan je niet vergeten
Zelfs de afstand doet me pijn

Yeah…
A million lights up in the sky

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

