Skip to content

Lina Kuduzovic – Prva ljubezen

Oktober 25, 2015

Nekaj čudnega, govori srce
Vsakič ko te zagledam
Ustavi se mi čas, ko zaslišim glas
In ko se mi nasmeješ

Je občutek, ki neznan mi je
So trenutki, so besede
Le kaj čutiš ti

Prva ljubezen, primo amore
Prva ljubezen naj me spominja na ta december
Ko sva se že zavedala
Da sva zaljubljena oba
Prva ljubezen mi daje to kar sem

There is something strange that I feel inside
My heart was never broken
In the magic land, only butterflies
Our love was never stolen

Tam, na hodniku se srečava
Vsi trenutki, vse besede
Why do I feel this

Prva ljubezen, primo amore
Prva ljubezen naj me spominja na ta december
Ko sva se že zavedala
Da sva zaljubljena oba
Prva ljubezen mi daje to kar sem

Prva ljubezen, primo amore
Prvo ljubezen si zaželela sva za december
Yeah…
Prva ljubezen mi daje to kar sem

Prva ljubezen

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

