Skip to content

Dalal and Deen – Ljubav je… (feat. Ana Rucner and Jala)

Februari 20, 2016

Trebat će mi tvoje tijelo
Kad oči zatvorim
Oko mene sve je bijelo
Čak i sivi zidovi

Nemam kome da se vratim
Samo tebi vjerujem
Dugove ću sve da platim
Na ljubav se zaklinjem

Ljubav je začarani krug
Svako dođe na svoj red
Svako plati svoj krug

Ljubav je sve što imamo
Svako bira svoj grijeh
Jedno drugom praštamo, praštamo

Tako trebam tvoje tijelo
Kad oči zatvorim
Srce se u tebe klelo
Kako da ti oprostim

Nemam kome da se vratim
Samo tebi vjerujem
Dugove ću sve da platim
Na ljubav se zaklinjem

Mjesto kapetan da budem birao sam da budem pirat
Mjesto sretan da budem birao sam tugu u inat
Moja priča je rulet, ulažem ne znam kasirat
Njenim očima uklet više se ne znam nasmijat

Pa me mami toplinama nakon čaše-dvije vina
Al’ ona nije ta što če mi sutra roditi sina
Opet nijedna ne zna me tako magično dirat
Opet tragično pijan jer đavo ne da mi mira

Ljubav je začarani krug
Svako dođe na svoj red
Svako plati svoj krug

Ljubav je sve što imamo
Svako bira svoj grijeh
Jedno drugom praštamo, praštamo

From → Songs, Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

