Skip to content

Sanja Vucic – Iza osmeha

Maret 17, 2016

Више не могу, мање не умем
Питам се где је крај
А ти би хтео, мој живот цео
Под твојим ногама, и скривам се

Верујем
Проћи ће
Још има наде

Иза овог осмеха
Само сам се сакрила
Време нову снагу даје ми
Да од свега побегнем

Иза ових усана
Уздах ми се отима
Више не плашим се ничега
Хер за љубав ја сам створена

Ја сам веровала, да се љубав зове
Све што заболи ме
И више не могу, а мање не умем
Да себе дајем сад, јер време

Да скинем све
Безбојне
Сенке са лица

Иза овог осмеха
Само сам се сакрила
Време нову снагу даје ми
Да од свега побегнем

Иза ових усана
Уздах ми се отима
Више не плашим се ничега
Хер за љубав ја сам створена

Иза овог осмеха
Иза ових усана

Иза овог осмеха
Само сам се сакрила
Време нову снагу даје ми
Да од свега побегнем

Иза ових усана
Уздах ми се отима
Више не плашим се ничега
Хер за љубав ја сам створена

 

 

 

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

