Skip to content

Who See – Igranka

Maret 30, 2016

Vodim te na igranku
Na-na-na-na igranku
Ku-ku-ku-ku igranku
Vodim te na igranku

Vodim te na igranku
Na-na-na-na igranku
Ku-ku-ku-ku igranku
Vodim te na igranku

Fešta je to, ne prestaje to
Beat za beatom, vers za versom
Mrda se cio svijet s njom
Jednim protezom i univerzum

‘Ajde vodi me, oslobodi me
Od gadnih stresova tokom godine
Ne mogu više da se paranoišem
Na dobru feštu sve mi miriše

Igranka bez prestanka vanka
Na podijum ili pored sava šanka
Dan kad svane tu smo nikad nije pusto
Više ništa nije frka samo treba uć’ u štos

Kickin’ bass, zaraza razara
Niko neće poć’ utvrđenog pazara
Opet šutra utabanim stazama
S mojima visim ne mislimo o parama

Nek traje cijelu noć i cijeli dan
Biće još, biće još bolje vjeruj mi
Jer mi smo stvoreni za to
Vodim te, vodim te, pođi samnom ti

Pođi samnom sad
Ova noć je ta
Ne vidi se kraj
Vodim te na igranku

Treba mi fešta što neće prestat
Dok ženka treska komad mesnat
Vrućina kao u rernu na dvijesta
Odosmo s mozgom s trobovskog bljecka

Beat k’o blesav, po glavi šiba
Pregore kesa piće mi sipaj
Vredele česan petrus i riba
Da’nu svega da se pokidam

I vodi me neđe da glavu produvam
Neđe đe muzika dobro izuva
Pa da ne staje no samo da gruva
Da svu noć traje i svi da su tu na

Pritisak trpi se krpi se s mukom
Vodi me neđe da baš ne bih puko
Načinjem limenku život je čudo
‘Ajmo na igranku đe ćemo drugo

Nek traje cijelu noć i cijeli dan
Biće još, biće još bolje vjeruj mi
Jer mi smo stvoreni za to
Vodim te, vodim te, pođi samnom ti

Pođi samnom sad
Ova noć je ta
Ne vidi se kraj
Vodim te na igranku

Samo nek beat udara
Svi su mi ođe banja
I nije bitno to što
Svima je novčanik tanak

Samo nek beat udara
Svi su mi ođe banja
Burgija vrti vazda
Tamo đe ne vrti para

Vodim te na igranku
Na-na-na-na igranku
Ku-ku-ku-ku igranku
Vodim te na igranku

Vodim te na igranku
Na-na-na-na igranku
Ku-ku-ku-ku igranku
Vodim te na igranku

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

