Skip to content

Freddie – Neked nem kell

Mei 7, 2016

Az összes irány jól állna neked
Észak és Dél, Nyugat s Kelet
Nem tudom, hogy merről, de feléd megyek
Megjöttem, még nem látsz, előtted hegyek

Mások meg vulkánra várva a csokraikat
Szórják eléd hamufelhők felett
Hát porold le gyorsan a szárnyaidat
Mert van itt ki csokrok nélkül szeret

Neked nem kell virág mi parancsra kinő
Neked nem kell királyság mi elnyerhető
Neked nem kell a győztessel járó erő
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked nem kell
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Mibe nem akar megfagyni a tél
Mi a lábadozó tavasznak se kell
Mire vállát megvonja a nyár és ősszel a dér
Azt mind veled próbáltatta fel mindenki

Ki egy pillanatért
Feláldozta volna a jövőjét veled
De míg mások tapintják és látják mi szép
Az nekem mind belőled ered

Neked nem kell virág mi parancsra kinő
Neked nem kell királyság mi elnyerhető
Neked nem kell a győztessel járó erő
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked nem kell virág mi parancsra kinő
Neked nem kell királyság mi elnyerhető
Neked nem kell a győztessel járó erő
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked nem kell
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked, neked, neked

Neked nem kell virág mi parancsra kinő
Neked nem kell királyság mi elnyerhető
Neked nem kell a győztessel járó erő
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked nem kell virág mi parancsra kinő
Neked nem kell királyság mi elnyerhető
Neked nem kell a győztessel járó erő
Neked nem kell csak én és egy kis idő

Neked nem kell
Neked nem kell csak én és egy kis idő

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

