Skip to content

Yubi Band – Jeng jeng jeng (OST Upin dan Ipin: Jeng Jeng Jeng)

September 22, 2016

Jeng jeng jeng
Jeng jeng jeng
Jeng jeng jeng
Jeng jeng jeng

Musim baru bermula kini
Hidup aku menyumbang bakti
Untuk insan yang memohon bakti
Moga usahaku diberkati

Tak kaya takpa, janji aku happy
Tak kaya takpa, janji aku happy

Jeng jeng jeng
Jeng jeng jeng

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh
Yakinkan dirimu
Semua pasti ‘kan terjadi

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh

Jeng jeng jeng
Jeng jeng jeng

Dulu aku gah, kini aku melatah
Mungkin usia dan selera berubah
Atau ku yang masih ditakut lama
Sampai masa ku pasti jadi tua

Tak kaya takpa, janji aku happy
Tak kaya takpa, janji aku happy

Aku happy

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh
Yakinkan dirimu
Semua pasti ‘kan terjadi

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh
Yakinkan dirimu
Semua pasti ‘kan terjadi

Bersatu kita teguh
Kalau bercerai kita roboh

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

