Skip to content

Blond – Bara hon alskar mig

September 23, 2016

Jag ser en flicka dansa genom natten
Ler så alla hjärtan stannar
Fast jag har vandrat genom eld och vatten
Rör hon mig som ingen annan

Och om hon faller för mig förändras allt
Om hon ser att den man hon väntar på
Det är jag
Det kan bli hon och jag

Bara hon älskar mig
Får jag den ängeln hela himlen saknar
Och den enda kvinna jag vill ha igen

Bara hon älskar mig
Blir jag den man hon ser i sina drömmar
Alla andra har förlorat
Hon kan aldrig älska utan mig

Jag vågar inte möta hennes blickar
Visa att mitt hjärta brinner
Hur ska jag nånsin fånga denna flicka
Fråga innan hon försvinner

Fast andra män kunde dö för hennes skull
Så förstår jag att ingen ser
Vad hon vill ha
Det gör bara jag

Bara hon älskar mig
Får jag den ängeln hela himlen saknar
Och den enda kvinna jag vill ha igen

Bara hon älskar mig
Blir jag den man hon ser i sina drömmar
Alla andra har förlorat
Hon kan aldrig älska utan mig

Jag har inget kvar att leva för
Ingenting är vart nåt om inte
Vi finner varandra
Vi blir ett

Bara hon älskar mig
Får jag den ängeln hela himlen saknar
Och den enda kvinna jag vill ha igen

Bara hon älskar mig
Blir jag den man hon ser i sina drömmar
Alla andra har förlorat
Hon kan aldrig älska utan mig

Bara hon älskar mig
Blir jag den man hon ser i sina drömmar
Hon kan aldrig älska utan mig

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

