Skip to content

Lindita Halimi – Bote

Januari 1, 2017

Jemi pranë, dhe larg
Po më ngel në fyt çdo fjalë
Unë dhe ti, shumë ne ngjajmë
Sa vështirë për ne me falë

Ah-ah-ah…
Sëmundje që shërim nuk ka
Ah-ah-ah…
Ndjej se zemra po më ndal

Këtë realitet, ne e zgjodhëm vetë
S’mundem as të fle, të gjata janë këto netë
Njoha vetëm dhunë, kur do të ketë një fund
Jetë e rëndë si plumb, se po çmendem unë
Oh…

Sa shumë lotë
Sa shumë dhembje në këtë botë
Jo më s’mund duroj
Do të doja t’jem më e fortë

(T’jemi bashkë ne më të fortë)
(T’jemi bashkë ne më të fortë)

Sa shumë lotë
Sa shumë dhembje në këtë botë
Jo nuk mundem të duroj
Do të doja t’jem më e fortë

Sa shumë lotë
Sa shumë dhembje në këtë botë
Jo nuk mundem të duroj
Do të doja t’jem më e fortë

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

