Skip to content

Totova and Freddie Shuman – Hosszu idok (feat. Lotfi Begi)

Februari 5, 2017

Bólint, a cseresznyefa virága
A sárgarigó már várja
Hogy szárnyát csőrét tárva
Tavaszi dalát kitalálja

Édes szirmom várj, mert
Ágad nem érik meg
Varjak ülnek rajta
Karmaival fogva tartva

Hosszú idők múltán
Énekem nektek nyújtám
Itt vagyok értetek újra
Testem és erőm erre gyújtva

Tolla borzolva viselten
Éneke már berekedten
Célja a legszebb fán daloljon
A nagy madarakon át hatoljon

Csúnya hangján rikoltva virágokat tiporva
Trónol a fáját birtokolva
Károgat rajta a színét eltakarva
Hogy a rigót Ő már meg se hallja

Hosszú idők múltán
Énekem nektek nyújtám
Itt vagyok értetek újra
Testem és erőm erre gyújtva

De a kismadár most, akár egy táltos
Mérgesen a fa felé szálldos
Hangját kieresztve az ágak felé szegezve
A varjakat szerte ijesztette
Adjatok egy kanalat, szíven szúrom magamat!

Hosszú idők múltán
Énekem nektek nyújtám
Itt vagyok értetek újra
Testem és erőm erre gyújtva

Hosszú idők múltán
Énekem nektek nyújtám
Itt vagyok értetek újra
Testem és erőm erre gyújtva

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

