Skip to content

Maja Keuc – Vanilija

Maret 29, 2017

Povej, a se ti ne zdi da drugačen si
Kot da mar ti ni
Daj, povej, spodnesi mi zdaj tla
Da je ona ta, ki je tvoja

Ko na toplem ledu pleševa
Vsak po svoje sanjava
Le midva, le midva

Ni ona kot vanilija
Tišina v tebi te izda
Še sem tvoja
Še sem tu ob tebi

Ta igra na pozna meja
Predolgo sem vztrajala
Še sem tvoja, tvoja vsa

Si morda čas zdaj kradeva
A nenadoma se začutiva

Ne, ne gram nazaj
V ta lažnivi raj, srce je polno saj
Ne, dovolj mi je
In iz inata v sebi
Se upiram znova tebi le
Dajem vse, dajem vse

Kot vanili, kot vanilija
To noć vleče me
Znova, znova k tebi

Če mi rečeš, da ne znaš naprej
Zamegljen je tvoj pogled na njej
Še sem tu, še bom tvoja vsa
In vem, da še bom tu ob tebi

Vedno znova sem na pol poti
In čeprav se vse narobe zdi
Reci mi, da naj ustavim svet
Ker rad bi bil le tu ob meni

Le nekaj, kar diši na tebi
Te vleče vedno znova k sebi
A še sem vedno tvoja veš
Še sem tvoja, tvoja, tvoja, tvoja, tvoja le

Še ti dajem, dajem ti vse

From → Uncategorized

Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

